La DANA ocorreguda el cap de setmana del 2 i 3 de setembre ha causat nombrosos desperfectes al llarg del recorregut de la Via Verda que transcorre per la Terra Alta.
S’han produït esllavissades de pedres i de fang, caigudes d’arbres, etc., és per això que el Consell Comarcal de la Terra Alta treballa per deixar-la en bones condicions el més aviat possible.
Tot i això, demanem circular amb molta precaució durant tot el recorregut afectat per evitar caigudes i relliscades degut a l’estat del paviment.
Alhora, des del Consell Comarcal, volem recordar a la població i als usuaris de la Via Verda la necessitat de respectar les instal·lacions ja que, durant les últimes setmanes, s’han produït diversos actes vandàlics, com ara la destrossa d’algun banc al llarg del recorregut i del parc infantil que es troba a l’estació de Prat de Comte.

