Els serveis informàtics es troben ubicats al Telecentre de la Terra Alta, trobareu els següents serveis:
Per als ciutadans:
- Centre col·laborador de l’ACTIC
- Generació de certificats digitals personals (idCat i idCAT mòbil). Amb aquests certificats podran fer tràmits en línia amb les administracions Públiques estatals, amb la Generalitat de Catalunya i amb la del seu municipi.
Per a les administracions públiques de la comarca:
- Assessorament i suport en TIC
- Generació de certificats digitals de l’Agència Catalana de certificació.
- Assistència tècnica d’administració electrònica
- Suport informàtic.
- Assessorament per a la informatització bàsica per posar en marxa els sistemes informàtics.
- Donar suport a la informatització en processos ja iniciats.
- Planes web.
- Creació dels web municipals amb el gestor de continguts de la Diputació de Tarragona, suport i formació al personal dels ajuntaments per realitzar el manteniment.
- Creació de seus electròniques municipals i del portal de transparència, suport i formació al personal dels ajuntaments per gestionar-les.
- Instal·lació de llicències d’antivirus distribuïdes per la Diputació de Tarragona.