Aquestes actuacions estan incloses al conveni de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i els Consells Comarcals per a la implementació de la plataforma de serveis digitals ACTIO als municipis.
Per l’ENS s’ha realitzat el pla d’adequació que està compost per:
- Fase 1. Redacció i aprovació de la Política de seguretat
- Fase 2. Categorització del sistema
- Fase 3. Anàlisi de riscos
- Fase 4. Declaració d’aplicabilitat
- Fase 5. Informe de suficiències
- Fase 6. Pla de millores
Per la difusió de les eines de gestió documental – QDCAC, s’ha facilitat el coneixement de la gestió documental al personal treballador dels municipis i ajudar-los en la seva implementació, així com en la gestió dels expedients.
Aquestes actuacions a 9 ajuntaments de la Terra Alta han estat finançades per la Diputació de Tarragona, l’import del cost de l’actuació ha estat de 20.700€ , i l’import concedit va ser de 23.000 €.