Conjunt de seminaris pensats per a tenir les eines necessàries per crear estratègies eficaces alineades amb les noves tendències del mercat turístic per atraure nous clients.
Des de noves maneres de crear continguts, vídeo màrqueting per a presentar productes o serveis d’una manera més atractiva, elevator pitch ( per captar l’atenció de l’oient des de el primer moment) i conèixer les plataformes que més èxit tenen per posicionar el negoci turístic i acabar coneixent quines són les tendències actuals i futures en màrqueting digital.
T’ho perdràs?

INSCRIPCIONS

Seminari 1. Creació i gestió de continguts. Tallers de màrqueting turístic [20h]

Dimarts 17, 24, 1, 8 i 15 d’octubre de 16 a 20h. Impartit per la Montse Peñarroya.

Programa:

  • Estratègies de content màrqueting.
  • Storytelling: el poder del relat en el màrqueting turístic.
  • Comunicar per vendre.
  • Gamification aplicada al turisme.
  • Creació d’experiències turístiques.

Seminari 2. Elevator Pitch. Explica’m qui ets i què pots fer per mi en menys d’un minut. [4h]

Dilluns, 21 d’octubre de 16 a 20h. Impartit per l’Helena Casas.

Programa:

  • Què és l’Elevator Pitch. Per a què serveix l’ Elevator Pitch. Exemples de bons Elevator Pitch.
  • Els pilars per comunicar Qui som, Què fem, i Com ho fem:
  • La teva Marca Personal
  • La teva estratègia en Personal Branding
  • Coneixes bé qui ets?
  • Tens un full de ruta per aconseguir els teus objectius?
  • Tens controlada la teva visibilitat? Veurem com la pots millorar.
  • Com podem fer un bon Elevator Pitch :
  • A qui et dirigeixes
  • Quin problema li pots solucionar
  • Com treballes i quins objectius proposes
  • Desenvolupa el teu Elevator Pitch . Redacció i exposició oral en grup.

 

Seminari 3. Taller pràctic de vídeo màrqueting [8h]

Dimarts, 29 d’octubre i 5 de novembre, de 16 a 20h. Impartit per la Montse Peñarroya.

Programa:

  • Què és la web 2.0?
  • Què és el videomàrqueting i per a què serveix?
  • Com funciona un programa d’edició de vídeos?
  • Idees i bones pràctiques.
  • Factors clau d’èxit perquè un vídeo sigui viral.
  • Com podem organitzar els esdeveniments i emetre’ls en directe a través de Google Hangout.

 

Seminari  4. Quines són les plataformes per posicionar el teu negoci turístic. [4h]

Dilluns 11 de novembre, de 16 a 20h. Impartit per l’Alba Espejo.

Programa:

  • Com funcionen les plataformes per posicionar el teu negoci turístic. Algunes d’elles: Google, Tripadvisor, Airb&b, Escapada Rural, Top Rural, etc.
  • Com aconseguir que el nostre establiment sigui més atractiu.
  • Com cal fer les descripcions.
  • Quin és el tipus d’imatge que mostrem.
  • El lloc web propi dins les plataformes.

 

Seminari 5. El futur del màrqueting ; cap on va, noves tendències. [4h]

Dimarts, 19 de novembre, de 16 a 20h. Impartit per la Montse Peñarroya.

Programa:

  • Com ha canviat el disseny web els darrers 12 mesos.
  • Com ha canviat l’algoritme de Google i com hem d’adaptar els nostres llocs web.
  • Novetats en Xarxes socials, tendències i noves funcionalitats.
  • Eines que estan començant a despuntar, nous marcs de treball per millorar l’estratègia online.

 

Seminari 6. Sessions d’acompanyament individualitzat a 15 empreses.

Les sessions d’acompanyament tindran 2 hores de durada.

Dies: 28 i 29 de novembre.